Известие

Collapse
No announcement yet.

Сълзене на моторно масло при 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
    има ли вариант да е запушена вентилацията на картерните газове и затова да избива от гарнитурите?
    Ми принципно е възможно, но надали в твоя случай е така трябва да е ебаси мизерията че да няма откъде да излезе вятъра че да почне оттам да сълзи.....ти казваш че е леко все пак......а и все пак щом са сваляни капаците, предполагам че се е погледнало дали вентилацията не е затапена.....
    Ако гарнитурите не са скъсани или хептен зян, просто е въпрос на монтаж, предварително обезмасляване с чистител за спирачки, равномерно силикон, равномерно напасване на капаците като се слагат и лично аз първо пристягам всички болчета 1-2 резби преди пълно затягане, изчаквам 2-3 часа да постегне и тогава ги достягам.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Както писах имах глупоста да поизмия двигателя и намокрих някоя от бобините и както винаги се случва при мен проблема е в задния ред цилиндри,та дайте жокер как се сваля колектора и дали е по моите сили,грамотен съм технически и мисля че ако не е много сложно ще се справя.Моя майстор го натисна дископатия и поне тази седмица е аут и ще се опитам сам да издухам водата със сгъстен въздух,но за целта трябва да сваля всукателния колектор за да имам достъп до бобините и свещите.

      Comment


      • #18
        A kakav e problema?
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #19
          Колегата го е загатнал в пост 15
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #20
            Явно в задния ред цилиндри ще е влезнала вода на някоя от бобините,предните ги проверих и там е сухо.Имам чувство че докато е студена не прекъсва толкова,но като загрее май почва да прекъсва.Дано е само от влагата утре ще я оставя да я видят.Дали някоя бобина не е пробила от водата или няма шанс?

            Comment


            • #21
              Прекъсването се оправи след сваляне на бобините и подсушаване,днес смених маслото и пак си взех Castrol Edge 10W60,защото присъствах на смяната и видяхме с майстора че леко има сълзене от корпуса на масления филтър,тоест от тялото от което излизат маркучите за масления радиатор,та питането ми е там има ли гарнитура или е О-пръстен,че аз течове не търпя да има по колите ми.

              Comment


              • #22
                ...


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  Прекъсването се оправи след сваляне на бобините и подсушаване,днес смених маслото и пак си взех Castrol Edge 10W60,защото присъствах на смяната и видяхме с майстора че леко има сълзене от корпуса на масления филтър,тоест от тялото от което излизат маркучите за масления радиатор,та питането ми е там има ли гарнитура или е О-пръстен,че аз течове не търпя да има по колите
                  Има гумена гарнитура. Освен, ако не е напълно скъсана, проблемът се решава с почистване, обезмасляване и тънко мазане със силикон.

                  Хвърли едно око на този пост.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Дали и при V6 мотора гарнитурката е същата и от къде мога да я намеря?

                    Comment


                    • #25
                      Не знам дали при твоята е същия охладител.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        А как мога да проверя каква е,че да не се вкарам във филм ако го сваля и немога да намеря гарнитурка?

                        Comment


                        • #27
                          Номер 3 на схемата (каталожен номер 7792372 )
                          Attached Files
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Poz. 3 e uplytnenieto na filtyra. Poz. 17 e garniturata m/u bloka i maslenoto tqlo.

                            Sorry za maimunicata, no ne moga da pisha na kirilica v momenta.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #29
                              Къде да я търся?В АлександърАуто дали я имат,или можеби в Тинкар?

                              Comment


                              • #30
                                Ми май никъде няма да я намериш. Напиши ако имаш възможност номера на рамата, защото тази гарнитура я дават за CF3 двигател. Нещо е голяма боза в епер-а
                                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                                Opel Astra J
                                ex:
                                Alfa Romeo 164 2.5TD
                                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X